Regulamin TdS 2019

REGULAMIN 3. ULTRAMARATONU KOLARSKIEGO „Tour de Silesia 2019”

1. ORGANIZATOR:

Sekcja kolarska przy klubie LKS “OLZA” Godów

2. KOMITET ORGANIZACYJNY:

Routemaster – Paweł Pieczka

Foodmaster – Sebastian Dusik

Webmaster – Krystian Juraszek

Grafika – Ania Juraszek

3. JEDNOSTKI WSPIERAJĄCE:

4. DYSTANSE:

5. TERMIN, MIEJSCE I PROGRAM ULTRAMARATONU:

Ultramaraton odbędzie się w dniach 18-19.05.2019r.

Start na terenie obiektu sportowego w Godowie.

Adres obiektu sportowego: ul. 1 Maja 49, 44-340 GODÓW

Meta oraz zakończenie imprezy również na owym obiekcie sportowym.

17.05.2019 (Piątek)

17:00-22:00 – rejestracja zawodników w biurze Ultramaratonu.

18:00-22:00 – integracja uczestników przy ognisku, zakwaterowanie na sali gimnastycznej/polu namiotowym. W tych godzinach będzie otwarty również sklepik z Naszymi gadżetami oraz jedynymi w swoim rodzaju strojami kolarskimi oraz koszulkami.

18.05.2019 (Sobota)

6:00–07:00 – rejestracja zawodników w biurze.

07:00 – odprawa techniczna dla zawodników startujących na dystansie 510km. Obecność nie jest obowiązkowa, aczkolwiek wskazana. W tym czasie mogą zostać poruszone ważne kwestie związane z maratonem. W razie braku obecności, proszę dopytać inne osoby, czy nie ominęło Was coś ważnego!

07:30 – start poszczególnych grup na dystansie 510km. Zawodnicy startują w grupach 8-10 osób, co 5 min. Zawodnicy jadący w kategorii SOLO na odcinku  5km od startu, mają obowiązek rozdzielenia się tak, aby odległość pomiędzy zawodnikami wynosiła minimum 100m.

Limit czasu na pokonanie dystansu: 34h!

08:45 – odprawa techniczna dla zawodników startujących na dystansie 330km.

09:00 – start poszczególnych grup na dystansie 330km. Zawodnicy startują w grupach 8-10 osób, co 5 min. Zawodnicy jadący w kategorii SOLO na odcinku 5km od startu, mają obowiązek rozdzielenia się tak, aby odległość pomiędzy zawodnikami wynosiła minimum 100m.

Limit czasu na pokonanie dystansu: 24h!

19.05.2019 (Niedziela)

8:00 – rozpoczęcie rejestracji zawodników na dystansie 100km

8:45 – odprawa techniczna dla zawodników startujących na dystansie 100km.

9:00 – start pierwszej grupy dystansu 100km.

Limit czasu na pokonanie dystansu: 6h!

12:00-18:00 – zakończenie imprezy dla wszystkich zawodników przy ognisku na obiekcie sportowym.

19:00 – zamknięcie bazy.

6. BAZA ULTRAMARATONU:

– Główna baza maratonu będzie zlokalizowana na obiekcie rekreacyjno-sportowym w Godowie. Do dyspozycji zawodników będzie budynek klubu LKS OLZA Godów, w którym znajdują się szatnie, toalety oraz prysznice. Częścią obiektu jest również grill dla kilku osób. Dodatkowo na terenie obiektu znajduje się wiata, która może chronić zawodników przed słońcem lub deszczem. Adres bazy maratonu to:

ul. 1 Maja 49, 44-340 GODÓW

Dla osób, które będą chciały skorzystać z noclegu, mamy przygotowane trzy rozwiązania.

Dwie pierwsze opcje noclegów są bezpłatne. Zawodnik nie musi ponosić za nie jakichkolwiek opłat.

Do bazy ultramaratonu najłatwiej dojechać samochodem. Lecz jak wiadomo, nie każdy może sobie na to pozwolić. Ci, którzy wybiorą na swój środek transportu PKP, muszą dojechać do pobliskich miejscowości, a następnie podjechać kawałek rowerem, gdyż bezpośrednio w Godowie nie ma dworca PKP. Pobliskie miejscowości, gdzie są dworce PKP to:

Propozycje miejsc noclegowych w okolicy Gminy Godów:

7. CELE ULTRAMARATONU:

– Popularyzacja kolarstwa szosowego i turystyki rowerowej w Polsce.

– Umożliwienie uczestnikom podjęcia próby pokonania trasy o długości 100km, 330km oraz 510km.

– Sprawdzenie granic wytrzymałości i odporności psychicznej uczestników.

– Prezentacja walorów krajoznawczych Województwa Śląskiego oraz terenów Czech i poniekąd Słowacji.

– Propagowanie zdrowego trybu życia, aktywnego wypoczynku i rekreacji.

8. TRASA ULTRAMARATONU I SPOSÓB PRZEPROWADZENIA ZAWODÓW:

9. UCZESTNICTWO I WYPOSAŻENIE:

I. Ukończone w dniu startu 18 lat. Możliwość startu młodszego uczestnika, po indywidualnej konsultacji z organizatorami. Szczególnie jeśli chodzi o dystans 100km. Każdy przypadek rozpatrzymy indywidualnie.

II. Złożenie organizatorom pisemnego oświadczenia o starcie w ultramaratonie na własną odpowiedzialność.

III. Zaleca się przeprowadzenie badań lekarskich przed startem w tego typu ultramaratonie.

I. Kask sztywny.

II. Oświetlenie w nocy i w czasie niedostatecznej widoczności.

III. Dowód osobisty – wymagany na terenie Czech oraz Słowacji.

IV. Telefon komórkowy (numer podany przy zgłoszeniu).

10. NAGRODY I ŚWIADCZENIA:

W ramach opłaty startowej organizatorzy zapewniają:

I. Pakiet startowy, w którego skład wchodzą: numer startowy, pamiątkowe skarpetki oraz coś słodkiego.

II. Nadajnik GPS oraz możliwość śledzenia pozycji wszystkich zawodników podczas maratonu na stronie internetowej. Całość dostępna na stronie: http://www.tds.1008.pl

III. Punkt nr 1 HUSINIEC: na poboczu drogi w miejscowości Husinec, która znajduje się na odcinku po zjeździe z Lysej Hory. Na każdego zawodnika będzie czekać tam woda, baton, kołoczyk. Punkt będzie otwarty od momentu przyjazdu pierwszego zawodnika.

IV. Punkt nr 2 PUSTEVNY: w restauracji na przełęczy Pustevny (167km trasy). Miejsce będzie dodatkowo oznakowane. Tam na każdego czeka obiad do wyboru w wersji wegetariańskiej/mięsnej. Punkt będzie otwarty od przyjazdu pierwszego zawodnika do godziny 21.00. Zawodnicy, którzy dotrą na ten punkt po godzinie 21.00, otrzymają posiłek na wynos w opakowaniu. Lokal niestety będzie już zamknięty.

V. Przepak nr 1: nadajemy go na starcie, w odpowiednio oznaczonym punkcie. Będzie dostępny na punkcie PUSTEVNY. W worek możecie spakować wszystko, co potrzeba. UWAGA! Cała zawartość worka z przepakiem musi zostać zabrana przez uczestnika. W tej edycji nie zabieramy przepaków na metę.

VI. Punkt nr 3 RYBNIK: znajduje się w centrum miasta (300km trasy), przy parkingu Hotelu Arena – obok stadionu żużlowego. Zawodnicy mogą liczyć na ciepły posiłek w postaci zupy pomidorowej z ryżem/mięsem. Do tego dostępna będzie woda oraz baton na drogę. Będzie także możliwość drzemki w udostępnionych pokojach, na materacach. Dokładnie godziny otwarcia/zamknięcia punktu zostaną podane wkrótce.

VII. Przepak nr 2: nadajemy go na starcie, w odpowiednio oznaczonym punkcie. Będzie dostępny na punkcie RYBNIK. W worek możecie spakować wszystko, co potrzeba. UWAGA! Cała zawartość worka z przepakiem musi zostać zabrana przez uczestnika. W tej edycji nie zabieramy przepaków na metę.

VIII. Punkt nr 4 WĘGIERSKA GÓRKA – stacja paliw ORLEN: na każdego zawodnika będzie czekał pakiet żywieniowy, składający się z: zapiekanek, kawy/herbaty, butelki wody oraz izotonika.

IX. META – na mecie na każdego zawodnika czeka rychtyk ŚLONSKI OBIOD! Jest on wydawany w barze APERITIF (lokalizacja na mapce w zestawie startowym).

X. Każdy zawodnik, który ukończy wybrany dystans w zalecanym czasie, otrzyma pamiątkowy medal z imieniem i nazwiskiem. Medal będzie przyznawany bezpośrednio po przekroczeniu linii mety. Jeśli zawodnik przyjedzie po czasie – patrz punkt 8. regulaminu 😉

XI. Ubezpieczenie grupowe.

I. Pakiet startowy, w którego skład wchodzą: numer startowy, pamiątkowe skarpetki oraz coś słodkiego.

II. Nadajnik GPS oraz możliwość śledzenia pozycji wszystkich zawodników podczas maratonu na stronie internetowej. Całość dostępna na stronie: http://www.tds.1008.pl

III. Punkt nr 1 HUSINIEC: na poboczu drogi w miejscowości Husinec, która znajduje się na odcinku po zjeździe z Lysej Hory. Na każdego zawodnika będzie czekać tam woda, baton, kołoczyk. Punkt będzie otwarty od momentu przyjazdu pierwszego zawodnika.

IV. Punkt nr 2 PUSTEVNY: w restauracji na przełęczy Pustevny (167km trasy). Miejsce będzie dodatkowo oznakowane. Tam na każdego czeka obiad do wyboru w wersji wegetariańskiej/mięsnej. Punkt będzie otwarty od przyjazdu pierwszego zawodnika do godziny 21.00. Zawodnicy, którzy dotrą na ten punkt po godzinie 21.00, otrzymają posiłek na wynos w opakowaniu. Lokal niestety będzie już zamknięty.


V. Przepak nr 1: nadajemy go na starcie, w odpowiednio oznaczonym punkcie. Będzie dostępny na punkcie PUSTEVNY. W worek możecie spakować wszystko, co potrzeba. UWAGA! Cała zawartość worka z przepakiem musi zostać zabrana przez uczestnika. W tej edycji nie zabieramy przepaków na metę.

VI. Punkt nr 3 RYBNIK: znajduje się w centrum miasta (300km trasy), przy parkingu Hotelu Arena – obok stadionu żużlowego. Zawodnicy mogą liczyć na ciepły posiłek w postaci zupy pomidorowej z ryżem/mięsem. Do tego dostępna będzie woda oraz baton na drogę. Będzie także możliwość drzemki w udostępnionych pokojach, na materacach. Dokładnie godziny otwarcia/zamknięcia punktu zostaną podane wkrótce.

VII. META – na mecie na każdego zawodnika czeka rychtyk ŚLONSKI OBIOD! Jest on wydawany w barze APERITIF (lokalizacja na mapce w zestawie startowym).

VIII. Każdy zawodnik, który ukończy wybrany dystans w zalecanym czasie, otrzyma pamiątkowy medal z imieniem i nazwiskiem. Medal będzie przyznawany bezpośrednio po przekroczeniu linii mety. Jeśli zawodnik przyjedzie po czasie – patrz punkt 8. regulaminu 😉

IX. Ubezpieczenie grupowe.

I. Pakiet startowy, w którego skład wchodzą: numer startowy, skarpetki oraz coś słodkiego.

II. Punkt nr 1 RYBNIK: znajduje się w centrum miasta (50km trasy), przy parkingu Hotelu Arena – obok stadionu żużlowego. Zawodnicy mogą liczyć na wodę do picia oraz coś słodkiego. Dokładne godziny punktu zostaną podane wkrótce.

III. META – na mecie na każdego zawodnika czeka rychtyk ŚLONSKI OBIOD! Jest on wydawany w barze APERITIF (lokalizacja na mapce w zestawie startowym).

IV. Każdy zawodnik, który ukończy wybrany dystans w zalecanym czasie, otrzyma pamiątkowy medal z imieniem i nazwiskiem. Medal będzie przyznawany bezpośrednio po przekroczeniu linii mety. Jeśli zawodnik przyjedzie po czasie – patrz punkt 8. regulaminu 😉

11. KARY:

Organizatorzy, w przypadku otrzymania informacji z trasy, mogą nałożyć karę czasową lub zdyskwalifikować zawodnika, który:

12. WPISOWE I ZGŁOSZENIA:   

Kwota wpisowego, jaką trzeba wpłacić wynosi:

Zapisywać proszę się bezpośrednio na Naszej stronie:

www.tourdesilesia.pl

Każdy użytkownik, po zalogowaniu się na stronie musi podać dodatkowe informacje oraz wybrać odpowiedni dystans. Po wykonaniu tych czynności, jego nazwisko automatycznie znajdzie się na liście startowej.

DANE DO PRZELEWU

Nr konta (Bank Spółdzielczy): 76 8470 0001 2002 0020 4785 0004

LUDOWY KLUB SPORTOWY “OLZA” Godów 

Tytuł przelewu:

Imię i Nazwisko 100km / 330 km / 510 km

Tour de Silesia 2019

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

14. INFORMACJE DODATKOWE:

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać u organizatorów.

Paweł PIECZKA 19cfcfan05@gmail.com

Sebastian DUSIK sebastiandusik@o2.pl

Krystian JURASZEK krystianjj@gmail.com

POWYŻSZY REGULAMIN NIE JEST WERSJĄ OSTATECZNĄ. NIEKTÓRE PUNKTY MOGĄ ULEC KOSMETYCZNYM ZMIANOM!!!

WSPIERAJĄ NAS

LOGA FIRM